آ

  • آرمان مشترک بررسی تاثیر مولفه های سازمان یادگیرنده بر رضایت شغلی و عملکرد فردی کارکنان در سازمان راه و شهرسازی استان مازندران [دوره 1، شماره 4، 1399، صفحه 35-48]

ا

  • اخلاق تجارت تاثیر مسئولیت اجتماعی شرکت و اخلاق تجارت بر نگرش برند (مورد مطالعه: مشتریان شرکت بیمه آسیا) [دوره 1، شماره 2، 1399، صفحه 23-32]

  • ارز دیجیتال مروری برتاریخچه ی بلاک چین و رمزارز ها درتجارت الکترونیک [دوره 1، شماره 3، 1399، صفحه 65-79]

  • ارزش ویژه برند تاثیر فعالیت‌های بازاریابی رسانه‌های اجتماعی بر ارزش وپژه برند و پاسخ مشتری در صنعت خطوط هوایی [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 1-10]

  • ارزیابی اثربخشی ارزیابی اثربخشی مدیریت ارتباط با مشتری در واحدهای تولیدی صنعتی تحت پوشش سازمان صنعت معدن و تجارت استان گلستان [دوره 1، شماره 2، 1399، صفحه 1-13]

  • استراتژی چگونگی تغییر از شرکت خانوادگی به شرکت کوچک و متوسط [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 26-34]

  • الویت‌بندی شناسایی و الویت بندی موانع صادرات محصولات کشاورزی استان مازندران با رویکرد ترکیبی [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 64-72]

  • امنیت مروری برتاریخچه ی بلاک چین و رمزارز ها درتجارت الکترونیک [دوره 1، شماره 3، 1399، صفحه 65-79]

  • ان اف تی بررسی فرصت ها و چالش های بازار توکن های غیرقابل تعویض و جایگاه آن در روابط تجاری [دوره 1، شماره 4، 1399، صفحه 57-72]

  • ایران بررسی راهبردهای مدیریت دانش در سازمان های ایرانی با تاکید بر نقش رهبران سازمانی [دوره 1، شماره 4، 1399، صفحه 49-56]

  • اینترنت مروری بر ماهیت وب3.0و تاثیر آن بر روی بازارهای جهانی [دوره 1، شماره 4، 1399، صفحه 24-34]

ب

  • بازار تأثیر گرایشات کارآفرینانه، بازار و مدیریت دانش بر تولید پاک و مزیت رقابتی پایدار [دوره 1، شماره 3، 1399، صفحه 1-19]

  • بازار بررسی فرصت ها و چالش های بازار توکن های غیرقابل تعویض و جایگاه آن در روابط تجاری [دوره 1، شماره 4، 1399، صفحه 57-72]

  • بازاریابی داخلی تاثیر بازاریابی داخلی بر نوآوری سازمانی؛ نقش میانجی خودکارآمدی کارکنان در دوایر سازمان تامین اجتماعی استان مازندران [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 35-46]

  • بازاریابی رابطه‌مند بررسی تأثیر بازاریابی رابطه‌مند بر حق‌شناسی مشتری و وفاداری مشتریان در فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش استان مازندران [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 47-63]

  • بانک رابطه ابعاد ساختاری و محتوایی شعار تبلیغاتی تلویزیونی با رفتار خرید مشتریان (مطالعه موردی: بانکهای ملت، پارسیان، ملی، انصار) [دوره 1، شماره 3، 1399، صفحه 56-64]

  • بانک اقتصاد نوین تأثیر گرایشات کارآفرینانه، بازار و مدیریت دانش بر تولید پاک و مزیت رقابتی پایدار [دوره 1، شماره 3، 1399، صفحه 1-19]

  • برند دانشگاه تاثیر عملکرد دانشگاه بر وفاداری به برند دانشگاه با نقش متغیرهای میانجی نگرش به دانشگاه و دانشکده (مورد مطالعه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی تهران شمال) [دوره 1، شماره 4، 1399، صفحه 1-9]

  • بلاک چین مروری برتاریخچه ی بلاک چین و رمزارز ها درتجارت الکترونیک [دوره 1، شماره 3، 1399، صفحه 65-79]

  • بلاکچین بررسی فرصت ها و چالش های بازار توکن های غیرقابل تعویض و جایگاه آن در روابط تجاری [دوره 1، شماره 4، 1399، صفحه 57-72]

  • بیت کوین مروری برتاریخچه ی بلاک چین و رمزارز ها درتجارت الکترونیک [دوره 1، شماره 3، 1399، صفحه 65-79]

ت

  • تبلیغات رابطه ابعاد ساختاری و محتوایی شعار تبلیغاتی تلویزیونی با رفتار خرید مشتریان (مطالعه موردی: بانکهای ملت، پارسیان، ملی، انصار) [دوره 1، شماره 3، 1399، صفحه 56-64]

  • تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی تاثیر فعالیت‌های بازاریابی رسانه‌های اجتماعی بر ارزش وپژه برند و پاسخ مشتری در صنعت خطوط هوایی [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 1-10]

  • تجارت گستر متین چگونگی تغییر از شرکت خانوادگی به شرکت کوچک و متوسط [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 26-34]

  • تحلیل محتوا رابطه ابعاد ساختاری و محتوایی شعار تبلیغاتی تلویزیونی با رفتار خرید مشتریان (مطالعه موردی: بانکهای ملت، پارسیان، ملی، انصار) [دوره 1، شماره 3، 1399، صفحه 56-64]

  • توسعه رهبری بررسی امکان رهبری سازمانی بر مبنای خِرد سازمانی [دوره 1، شماره 3، 1399، صفحه 80-89]

  • توکن های غیرقابل تعویض بررسی فرصت ها و چالش های بازار توکن های غیرقابل تعویض و جایگاه آن در روابط تجاری [دوره 1، شماره 4، 1399، صفحه 57-72]

  • تولید پاک تأثیر گرایشات کارآفرینانه، بازار و مدیریت دانش بر تولید پاک و مزیت رقابتی پایدار [دوره 1، شماره 3، 1399، صفحه 1-19]

ح

  • حق‌شناسی مشتری بررسی تأثیر بازاریابی رابطه‌مند بر حق‌شناسی مشتری و وفاداری مشتریان در فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش استان مازندران [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 47-63]

خ

  • خِرد بررسی امکان رهبری سازمانی بر مبنای خِرد سازمانی [دوره 1، شماره 3، 1399، صفحه 80-89]

  • خودکارآمدی کارکنان تاثیر بازاریابی داخلی بر نوآوری سازمانی؛ نقش میانجی خودکارآمدی کارکنان در دوایر سازمان تامین اجتماعی استان مازندران [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 35-46]

ر

  • رسانه اجتماعی تأثیر شبکه‌های اجتماعی بر عملکرد کارکنان شرکت ایران خودرو [دوره 1، شماره 2، 1399، صفحه 46-57]

  • رضایت شغلی بررسی تاثیر مولفه های سازمان یادگیرنده بر رضایت شغلی و عملکرد فردی کارکنان در سازمان راه و شهرسازی استان مازندران [دوره 1، شماره 4، 1399، صفحه 35-48]

  • رهبران سازمانی بررسی راهبردهای مدیریت دانش در سازمان های ایرانی با تاکید بر نقش رهبران سازمانی [دوره 1، شماره 4، 1399، صفحه 49-56]

  • رهبری بررسی امکان رهبری سازمانی بر مبنای خِرد سازمانی [دوره 1، شماره 3، 1399، صفحه 80-89]

  • رهبری بررسی راهبردهای مدیریت دانش در سازمان های ایرانی با تاکید بر نقش رهبران سازمانی [دوره 1، شماره 4، 1399، صفحه 49-56]

  • رهبری حکیمانه بررسی امکان رهبری سازمانی بر مبنای خِرد سازمانی [دوره 1، شماره 3، 1399، صفحه 80-89]

  • رهبری خِرد بنیان بررسی امکان رهبری سازمانی بر مبنای خِرد سازمانی [دوره 1، شماره 3، 1399، صفحه 80-89]

  • روابط تجاری بررسی فرصت ها و چالش های بازار توکن های غیرقابل تعویض و جایگاه آن در روابط تجاری [دوره 1، شماره 4، 1399، صفحه 57-72]

س

  • ساختار مبتنی بر مشتریان رابطه قابلیت‌های بازاریابی، انطباق سازمانی و عملکرد توسعه محصول جدید [دوره 1، شماره 3، 1399، صفحه 20-39]

  • سازمان ایرانی بررسی راهبردهای مدیریت دانش در سازمان های ایرانی با تاکید بر نقش رهبران سازمانی [دوره 1، شماره 4، 1399، صفحه 49-56]

  • سازمان یادگیرنده بررسی تاثیر مولفه های سازمان یادگیرنده بر رضایت شغلی و عملکرد فردی کارکنان در سازمان راه و شهرسازی استان مازندران [دوره 1، شماره 4، 1399، صفحه 35-48]

  • سرمایه ارتباطی بررسی تأثیر سرمایه فکری بر عملکرد سازمان‌های خدماتی (مطالعه موردی: اداره پست استان مازندران) [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 11-25]

  • سرمایه انسانی بررسی تأثیر سرمایه فکری بر عملکرد سازمان‌های خدماتی (مطالعه موردی: اداره پست استان مازندران) [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 11-25]

  • سرمایه ساختاری بررسی تأثیر سرمایه فکری بر عملکرد سازمان‌های خدماتی (مطالعه موردی: اداره پست استان مازندران) [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 11-25]

  • سرمایه فکری بررسی تأثیر سرمایه فکری بر عملکرد سازمان‌های خدماتی (مطالعه موردی: اداره پست استان مازندران) [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 11-25]

  • سرمایه‌گذاری‌های بازاریابی رابطه‌مند بررسی تأثیر سرمایه‌گذاری‌های بازاریابی رابطه‌مند بر قدردانی مشتری و وفاداری رفتاری (مطالعه موردی: بیمه آرمان) [دوره 1، شماره 3، 1399، صفحه 40-55]

ش

  • شبکه غیرمتمرکز بررسی فرصت ها و چالش های بازار توکن های غیرقابل تعویض و جایگاه آن در روابط تجاری [دوره 1، شماره 4، 1399، صفحه 57-72]

  • شرکت ایران خودرو تأثیر شبکه‌های اجتماعی بر عملکرد کارکنان شرکت ایران خودرو [دوره 1، شماره 2، 1399، صفحه 46-57]

  • شرکت بیمه آرمان بررسی تأثیر سرمایه‌گذاری‌های بازاریابی رابطه‌مند بر قدردانی مشتری و وفاداری رفتاری (مطالعه موردی: بیمه آرمان) [دوره 1، شماره 3، 1399، صفحه 40-55]

  • شرکت خانوادگی چگونگی تغییر از شرکت خانوادگی به شرکت کوچک و متوسط [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 26-34]

  • شرکت کوچک و متوسط چگونگی تغییر از شرکت خانوادگی به شرکت کوچک و متوسط [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 26-34]

  • شرکت هواپیمایی ماهان تاثیر فعالیت‌های بازاریابی رسانه‌های اجتماعی بر ارزش وپژه برند و پاسخ مشتری در صنعت خطوط هوایی [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 1-10]

  • شعار تبلیغاتی رابطه ابعاد ساختاری و محتوایی شعار تبلیغاتی تلویزیونی با رفتار خرید مشتریان (مطالعه موردی: بانکهای ملت، پارسیان، ملی، انصار) [دوره 1، شماره 3، 1399، صفحه 56-64]

ص

ع

  • عدم تمرکز مروری برتاریخچه ی بلاک چین و رمزارز ها درتجارت الکترونیک [دوره 1، شماره 3، 1399، صفحه 65-79]

  • عملکرد توسعه محصول جدید رابطه قابلیت‌های بازاریابی، انطباق سازمانی و عملکرد توسعه محصول جدید [دوره 1، شماره 3، 1399، صفحه 20-39]

  • عملکرد دانشگاه تاثیر عملکرد دانشگاه بر وفاداری به برند دانشگاه با نقش متغیرهای میانجی نگرش به دانشگاه و دانشکده (مورد مطالعه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی تهران شمال) [دوره 1، شماره 4، 1399، صفحه 1-9]

  • عملکرد سازمانی بررسی تأثیر سرمایه فکری بر عملکرد سازمان‌های خدماتی (مطالعه موردی: اداره پست استان مازندران) [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 11-25]

  • عملکرد سازمانی بررسی وضعیت انواع نوآوری‌ سازمانی در شرکت‌های ساختمانی و تعیین تأثیر آن بر عملکرد [دوره 1، شماره 4، 1399، صفحه 10-23]

  • عملکرد شغلی کارکنان تأثیر شبکه‌های اجتماعی بر عملکرد کارکنان شرکت ایران خودرو [دوره 1، شماره 2، 1399، صفحه 46-57]

  • عملکرد فردی کارکنان بررسی تاثیر مولفه های سازمان یادگیرنده بر رضایت شغلی و عملکرد فردی کارکنان در سازمان راه و شهرسازی استان مازندران [دوره 1، شماره 4، 1399، صفحه 35-48]

  • عملکرد نوآورانه بررسی وضعیت انواع نوآوری‌ سازمانی در شرکت‌های ساختمانی و تعیین تأثیر آن بر عملکرد [دوره 1، شماره 4، 1399، صفحه 10-23]

ف

  • فرآیند تحلیل سلسه مراتبی فازی شناسایی و الویت بندی موانع صادرات محصولات کشاورزی استان مازندران با رویکرد ترکیبی [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 64-72]

  • فرهنگ سازمانی چگونگی تغییر از شرکت خانوادگی به شرکت کوچک و متوسط [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 26-34]

  • فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش بررسی تأثیر بازاریابی رابطه‌مند بر حق‌شناسی مشتری و وفاداری مشتریان در فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش استان مازندران [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 47-63]

  • فعالیت‌های بازاریابی رسانه های اجتماعی تاثیر فعالیت‌های بازاریابی رسانه‌های اجتماعی بر ارزش وپژه برند و پاسخ مشتری در صنعت خطوط هوایی [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 1-10]

  • فناوری مروری بر ماهیت وب3.0و تاثیر آن بر روی بازارهای جهانی [دوره 1، شماره 4، 1399، صفحه 24-34]

  • فناوری اطلاعات بررسی تاثیر فناوری اطلاعات بر هوش تجاری مدیران در بانک صادرات [دوره 1، شماره 2، 1399، صفحه 14-22]

ق

  • قابلیت‌های بازاریابی رابطه قابلیت‌های بازاریابی، انطباق سازمانی و عملکرد توسعه محصول جدید [دوره 1، شماره 3، 1399، صفحه 20-39]

  • قابلیت‌های شخصی بررسی تاثیر مولفه های سازمان یادگیرنده بر رضایت شغلی و عملکرد فردی کارکنان در سازمان راه و شهرسازی استان مازندران [دوره 1، شماره 4، 1399، صفحه 35-48]

  • قدردانی مشتری بررسی تأثیر سرمایه‌گذاری‌های بازاریابی رابطه‌مند بر قدردانی مشتری و وفاداری رفتاری (مطالعه موردی: بیمه آرمان) [دوره 1، شماره 3، 1399، صفحه 40-55]

ک

  • کارکنان بخش فروش شرکت کاله بررسی تأثیر کیفیت زندگی کارکنان بر مدیریت ارتباط با مشتری در کارکنان بخش فروش شرکت کاله [دوره 1، شماره 2، 1399، صفحه 33-45]

  • کارکنان شهرداری بررسی رابطه مدیریت منابع انسانی اثربخش باکیفیت زندگی کاری [دوره 1، شماره 2، 1399، صفحه 58-65]

  • کیفیت دسترسی به اطلاعات بررسی تاثیر فناوری اطلاعات بر هوش تجاری مدیران در بانک صادرات [دوره 1، شماره 2، 1399، صفحه 14-22]

  • کیفیت زندگی کاری بررسی تأثیر کیفیت زندگی کارکنان بر مدیریت ارتباط با مشتری در کارکنان بخش فروش شرکت کاله [دوره 1، شماره 2، 1399، صفحه 33-45]

  • کیفیت زندگی کاری بررسی رابطه مدیریت منابع انسانی اثربخش باکیفیت زندگی کاری [دوره 1، شماره 2، 1399، صفحه 58-65]

  • کیفیت محتوای اطلاعاتی بررسی تاثیر فناوری اطلاعات بر هوش تجاری مدیران در بانک صادرات [دوره 1، شماره 2، 1399، صفحه 14-22]

گ

  • گرایشات کارآفرینانه تأثیر گرایشات کارآفرینانه، بازار و مدیریت دانش بر تولید پاک و مزیت رقابتی پایدار [دوره 1، شماره 3، 1399، صفحه 1-19]

م

  • متاورس بررسی فرصت ها و چالش های بازار توکن های غیرقابل تعویض و جایگاه آن در روابط تجاری [دوره 1، شماره 4، 1399، صفحه 57-72]

  • مدل خِرد بررسی امکان رهبری سازمانی بر مبنای خِرد سازمانی [دوره 1، شماره 3، 1399، صفحه 80-89]

  • مدل‌های ذهنی بررسی تاثیر مولفه های سازمان یادگیرنده بر رضایت شغلی و عملکرد فردی کارکنان در سازمان راه و شهرسازی استان مازندران [دوره 1، شماره 4، 1399، صفحه 35-48]

  • مدیریت ارتباط با مشتری بررسی تأثیر کیفیت زندگی کارکنان بر مدیریت ارتباط با مشتری در کارکنان بخش فروش شرکت کاله [دوره 1، شماره 2، 1399، صفحه 33-45]

  • مدیریت ارتباط با مشتری ((CRM ارزیابی اثربخشی مدیریت ارتباط با مشتری در واحدهای تولیدی صنعتی تحت پوشش سازمان صنعت معدن و تجارت استان گلستان [دوره 1، شماره 2، 1399، صفحه 1-13]

  • مدیریت دانش تأثیر گرایشات کارآفرینانه، بازار و مدیریت دانش بر تولید پاک و مزیت رقابتی پایدار [دوره 1، شماره 3، 1399، صفحه 1-19]

  • مدیریت دانش بررسی راهبردهای مدیریت دانش در سازمان های ایرانی با تاکید بر نقش رهبران سازمانی [دوره 1، شماره 4، 1399، صفحه 49-56]

  • مدیریت منابع انسانی اثربخش بررسی رابطه مدیریت منابع انسانی اثربخش باکیفیت زندگی کاری [دوره 1، شماره 2، 1399، صفحه 58-65]

  • مزیت رقابتی پایدار تأثیر گرایشات کارآفرینانه، بازار و مدیریت دانش بر تولید پاک و مزیت رقابتی پایدار [دوره 1، شماره 3، 1399، صفحه 1-19]

  • مسئولیت اجتماعی شرکت تاثیر مسئولیت اجتماعی شرکت و اخلاق تجارت بر نگرش برند (مورد مطالعه: مشتریان شرکت بیمه آسیا) [دوره 1، شماره 2، 1399، صفحه 23-32]

  • موانع صادرات شناسایی و الویت بندی موانع صادرات محصولات کشاورزی استان مازندران با رویکرد ترکیبی [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 64-72]

ن

  • نقشه عملیاتی شرکت چگونگی تغییر از شرکت خانوادگی به شرکت کوچک و متوسط [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 26-34]

  • نگرش برند تاثیر مسئولیت اجتماعی شرکت و اخلاق تجارت بر نگرش برند (مورد مطالعه: مشتریان شرکت بیمه آسیا) [دوره 1، شماره 2، 1399، صفحه 23-32]

  • نگرش به برند تاثیر عملکرد دانشگاه بر وفاداری به برند دانشگاه با نقش متغیرهای میانجی نگرش به دانشگاه و دانشکده (مورد مطالعه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی تهران شمال) [دوره 1، شماره 4، 1399، صفحه 1-9]

  • نوآوری‌ بررسی وضعیت انواع نوآوری‌ سازمانی در شرکت‌های ساختمانی و تعیین تأثیر آن بر عملکرد [دوره 1، شماره 4، 1399، صفحه 10-23]

  • نوآوری سازمانی تاثیر بازاریابی داخلی بر نوآوری سازمانی؛ نقش میانجی خودکارآمدی کارکنان در دوایر سازمان تامین اجتماعی استان مازندران [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 35-46]

  • نوآوری سازمانی بررسی وضعیت انواع نوآوری‌ سازمانی در شرکت‌های ساختمانی و تعیین تأثیر آن بر عملکرد [دوره 1، شماره 4، 1399، صفحه 10-23]

  • نوآوری‌ سازمانی مدیریتی بررسی وضعیت انواع نوآوری‌ سازمانی در شرکت‌های ساختمانی و تعیین تأثیر آن بر عملکرد [دوره 1، شماره 4، 1399، صفحه 10-23]

  • نوآوری‌ سبز بررسی وضعیت انواع نوآوری‌ سازمانی در شرکت‌های ساختمانی و تعیین تأثیر آن بر عملکرد [دوره 1، شماره 4، 1399، صفحه 10-23]

و

  • واحدهای تولیدی صنعتی ارزیابی اثربخشی مدیریت ارتباط با مشتری در واحدهای تولیدی صنعتی تحت پوشش سازمان صنعت معدن و تجارت استان گلستان [دوره 1، شماره 2، 1399، صفحه 1-13]

  • وب 2.0 مروری بر ماهیت وب3.0و تاثیر آن بر روی بازارهای جهانی [دوره 1، شماره 4، 1399، صفحه 24-34]

  • وب3.0 مروری بر ماهیت وب3.0و تاثیر آن بر روی بازارهای جهانی [دوره 1، شماره 4، 1399، صفحه 24-34]

  • وب معنایی مروری بر ماهیت وب3.0و تاثیر آن بر روی بازارهای جهانی [دوره 1، شماره 4، 1399، صفحه 24-34]

  • وفاداری به برند تاثیر عملکرد دانشگاه بر وفاداری به برند دانشگاه با نقش متغیرهای میانجی نگرش به دانشگاه و دانشکده (مورد مطالعه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی تهران شمال) [دوره 1، شماره 4، 1399، صفحه 1-9]

  • وفاداری رفتاری بررسی تأثیر سرمایه‌گذاری‌های بازاریابی رابطه‌مند بر قدردانی مشتری و وفاداری رفتاری (مطالعه موردی: بیمه آرمان) [دوره 1، شماره 3، 1399، صفحه 40-55]

  • وفاداری رفتاری مشتری بررسی تأثیر بازاریابی رابطه‌مند بر حق‌شناسی مشتری و وفاداری مشتریان در فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش استان مازندران [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 47-63]

  • وفاداری مشتریان تاثیر فعالیت‌های بازاریابی رسانه‌های اجتماعی بر ارزش وپژه برند و پاسخ مشتری در صنعت خطوط هوایی [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 1-10]

ه

  • هوش تجاری بررسی تاثیر فناوری اطلاعات بر هوش تجاری مدیران در بانک صادرات [دوره 1، شماره 2، 1399، صفحه 14-22]

ی

  • یادگیری جمعی بررسی تاثیر مولفه های سازمان یادگیرنده بر رضایت شغلی و عملکرد فردی کارکنان در سازمان راه و شهرسازی استان مازندران [دوره 1، شماره 4، 1399، صفحه 35-48]

  • یکپارچگی داده ها بررسی تاثیر فناوری اطلاعات بر هوش تجاری مدیران در بانک صادرات [دوره 1، شماره 2، 1399، صفحه 14-22]

  • یکپارچگی میان عملکردی رابطه قابلیت‌های بازاریابی، انطباق سازمانی و عملکرد توسعه محصول جدید [دوره 1، شماره 3، 1399، صفحه 20-39]