آ
-
آرمان مشترک
بررسی تاثیر مولفه های سازمان یادگیرنده بر رضایت شغلی و عملکرد فردی کارکنان در سازمان راه و شهرسازی استان مازندران [دوره 1، شماره 4، 1399، صفحه 35-48]
ا
-
اخلاق تجارت
تاثیر مسئولیت اجتماعی شرکت و اخلاق تجارت بر نگرش برند (مورد مطالعه: مشتریان شرکت بیمه آسیا) [دوره 1، شماره 2، 1399، صفحه 23-32]
-
ارز دیجیتال
مروری برتاریخچه ی بلاک چین و رمزارز ها درتجارت الکترونیک [دوره 1، شماره 3، 1399، صفحه 65-79]
-
ارزش ویژه برند
تاثیر فعالیتهای بازاریابی رسانههای اجتماعی بر ارزش وپژه برند و پاسخ مشتری در صنعت خطوط هوایی [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 1-10]
-
ارزیابی اثربخشی
ارزیابی اثربخشی مدیریت ارتباط با مشتری در واحدهای تولیدی صنعتی تحت پوشش سازمان صنعت معدن و تجارت استان گلستان [دوره 1، شماره 2، 1399، صفحه 1-13]
-
استراتژی
چگونگی تغییر از شرکت خانوادگی به شرکت کوچک و متوسط [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 26-34]
-
الویتبندی
شناسایی و الویت بندی موانع صادرات محصولات کشاورزی استان مازندران با رویکرد ترکیبی [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 64-72]
-
امنیت
مروری برتاریخچه ی بلاک چین و رمزارز ها درتجارت الکترونیک [دوره 1، شماره 3، 1399، صفحه 65-79]
-
ان اف تی
بررسی فرصت ها و چالش های بازار توکن های غیرقابل تعویض و جایگاه آن در روابط تجاری [دوره 1، شماره 4، 1399، صفحه 57-72]
-
ایران
بررسی راهبردهای مدیریت دانش در سازمان های ایرانی با تاکید بر نقش رهبران سازمانی [دوره 1، شماره 4، 1399، صفحه 49-56]
-
اینترنت
مروری بر ماهیت وب3.0و تاثیر آن بر روی بازارهای جهانی [دوره 1، شماره 4، 1399، صفحه 24-34]
ب
-
بازار
تأثیر گرایشات کارآفرینانه، بازار و مدیریت دانش بر تولید پاک و مزیت رقابتی پایدار [دوره 1، شماره 3، 1399، صفحه 1-19]
-
بازار
بررسی فرصت ها و چالش های بازار توکن های غیرقابل تعویض و جایگاه آن در روابط تجاری [دوره 1، شماره 4، 1399، صفحه 57-72]
-
بازاریابی داخلی
تاثیر بازاریابی داخلی بر نوآوری سازمانی؛ نقش میانجی خودکارآمدی کارکنان در دوایر سازمان تامین اجتماعی استان مازندران [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 35-46]
-
بازاریابی رابطهمند
بررسی تأثیر بازاریابی رابطهمند بر حقشناسی مشتری و وفاداری مشتریان در فروشگاههای زنجیرهای افق کوروش استان مازندران [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 47-63]
-
بانک
رابطه ابعاد ساختاری و محتوایی شعار تبلیغاتی تلویزیونی با رفتار خرید مشتریان (مطالعه موردی: بانکهای ملت، پارسیان، ملی، انصار) [دوره 1، شماره 3، 1399، صفحه 56-64]
-
بانک اقتصاد نوین
تأثیر گرایشات کارآفرینانه، بازار و مدیریت دانش بر تولید پاک و مزیت رقابتی پایدار [دوره 1، شماره 3، 1399، صفحه 1-19]
-
برند دانشگاه
تاثیر عملکرد دانشگاه بر وفاداری به برند دانشگاه با نقش متغیرهای میانجی نگرش به دانشگاه و دانشکده (مورد مطالعه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی تهران شمال) [دوره 1، شماره 4، 1399، صفحه 1-9]
-
بلاک چین
مروری برتاریخچه ی بلاک چین و رمزارز ها درتجارت الکترونیک [دوره 1، شماره 3، 1399، صفحه 65-79]
-
بلاکچین
بررسی فرصت ها و چالش های بازار توکن های غیرقابل تعویض و جایگاه آن در روابط تجاری [دوره 1، شماره 4، 1399، صفحه 57-72]
-
بیت کوین
مروری برتاریخچه ی بلاک چین و رمزارز ها درتجارت الکترونیک [دوره 1، شماره 3، 1399، صفحه 65-79]
ت
-
تبلیغات
رابطه ابعاد ساختاری و محتوایی شعار تبلیغاتی تلویزیونی با رفتار خرید مشتریان (مطالعه موردی: بانکهای ملت، پارسیان، ملی، انصار) [دوره 1، شماره 3، 1399، صفحه 56-64]
-
تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی
تاثیر فعالیتهای بازاریابی رسانههای اجتماعی بر ارزش وپژه برند و پاسخ مشتری در صنعت خطوط هوایی [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 1-10]
-
تجارت گستر متین
چگونگی تغییر از شرکت خانوادگی به شرکت کوچک و متوسط [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 26-34]
-
تحلیل محتوا
رابطه ابعاد ساختاری و محتوایی شعار تبلیغاتی تلویزیونی با رفتار خرید مشتریان (مطالعه موردی: بانکهای ملت، پارسیان، ملی، انصار) [دوره 1، شماره 3، 1399، صفحه 56-64]
-
توسعه رهبری
بررسی امکان رهبری سازمانی بر مبنای خِرد سازمانی [دوره 1، شماره 3، 1399، صفحه 80-89]
-
توکن های غیرقابل تعویض
بررسی فرصت ها و چالش های بازار توکن های غیرقابل تعویض و جایگاه آن در روابط تجاری [دوره 1، شماره 4، 1399، صفحه 57-72]
-
تولید پاک
تأثیر گرایشات کارآفرینانه، بازار و مدیریت دانش بر تولید پاک و مزیت رقابتی پایدار [دوره 1، شماره 3، 1399، صفحه 1-19]
ح
-
حقشناسی مشتری
بررسی تأثیر بازاریابی رابطهمند بر حقشناسی مشتری و وفاداری مشتریان در فروشگاههای زنجیرهای افق کوروش استان مازندران [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 47-63]
خ
-
خِرد
بررسی امکان رهبری سازمانی بر مبنای خِرد سازمانی [دوره 1، شماره 3، 1399، صفحه 80-89]
-
خودکارآمدی کارکنان
تاثیر بازاریابی داخلی بر نوآوری سازمانی؛ نقش میانجی خودکارآمدی کارکنان در دوایر سازمان تامین اجتماعی استان مازندران [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 35-46]
ر
-
رسانه اجتماعی
تأثیر شبکههای اجتماعی بر عملکرد کارکنان شرکت ایران خودرو [دوره 1، شماره 2، 1399، صفحه 46-57]
-
رضایت شغلی
بررسی تاثیر مولفه های سازمان یادگیرنده بر رضایت شغلی و عملکرد فردی کارکنان در سازمان راه و شهرسازی استان مازندران [دوره 1، شماره 4، 1399، صفحه 35-48]
-
رهبران سازمانی
بررسی راهبردهای مدیریت دانش در سازمان های ایرانی با تاکید بر نقش رهبران سازمانی [دوره 1، شماره 4، 1399، صفحه 49-56]
-
رهبری
بررسی امکان رهبری سازمانی بر مبنای خِرد سازمانی [دوره 1، شماره 3، 1399، صفحه 80-89]
-
رهبری
بررسی راهبردهای مدیریت دانش در سازمان های ایرانی با تاکید بر نقش رهبران سازمانی [دوره 1، شماره 4، 1399، صفحه 49-56]
-
رهبری حکیمانه
بررسی امکان رهبری سازمانی بر مبنای خِرد سازمانی [دوره 1، شماره 3، 1399، صفحه 80-89]
-
رهبری خِرد بنیان
بررسی امکان رهبری سازمانی بر مبنای خِرد سازمانی [دوره 1، شماره 3، 1399، صفحه 80-89]
-
روابط تجاری
بررسی فرصت ها و چالش های بازار توکن های غیرقابل تعویض و جایگاه آن در روابط تجاری [دوره 1، شماره 4، 1399، صفحه 57-72]
س
-
ساختار مبتنی بر مشتریان
رابطه قابلیتهای بازاریابی، انطباق سازمانی و عملکرد توسعه محصول جدید [دوره 1، شماره 3، 1399، صفحه 20-39]
-
سازمان ایرانی
بررسی راهبردهای مدیریت دانش در سازمان های ایرانی با تاکید بر نقش رهبران سازمانی [دوره 1، شماره 4، 1399، صفحه 49-56]
-
سازمان یادگیرنده
بررسی تاثیر مولفه های سازمان یادگیرنده بر رضایت شغلی و عملکرد فردی کارکنان در سازمان راه و شهرسازی استان مازندران [دوره 1، شماره 4، 1399، صفحه 35-48]
-
سرمایه ارتباطی
بررسی تأثیر سرمایه فکری بر عملکرد سازمانهای خدماتی (مطالعه موردی: اداره پست استان مازندران) [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 11-25]
-
سرمایه انسانی
بررسی تأثیر سرمایه فکری بر عملکرد سازمانهای خدماتی (مطالعه موردی: اداره پست استان مازندران) [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 11-25]
-
سرمایه ساختاری
بررسی تأثیر سرمایه فکری بر عملکرد سازمانهای خدماتی (مطالعه موردی: اداره پست استان مازندران) [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 11-25]
-
سرمایه فکری
بررسی تأثیر سرمایه فکری بر عملکرد سازمانهای خدماتی (مطالعه موردی: اداره پست استان مازندران) [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 11-25]
-
سرمایهگذاریهای بازاریابی رابطهمند
بررسی تأثیر سرمایهگذاریهای بازاریابی رابطهمند بر قدردانی مشتری و وفاداری رفتاری (مطالعه موردی: بیمه آرمان) [دوره 1، شماره 3، 1399، صفحه 40-55]
ش
-
شبکه غیرمتمرکز
بررسی فرصت ها و چالش های بازار توکن های غیرقابل تعویض و جایگاه آن در روابط تجاری [دوره 1، شماره 4، 1399، صفحه 57-72]
-
شرکت ایران خودرو
تأثیر شبکههای اجتماعی بر عملکرد کارکنان شرکت ایران خودرو [دوره 1، شماره 2، 1399، صفحه 46-57]
-
شرکت بیمه آرمان
بررسی تأثیر سرمایهگذاریهای بازاریابی رابطهمند بر قدردانی مشتری و وفاداری رفتاری (مطالعه موردی: بیمه آرمان) [دوره 1، شماره 3، 1399، صفحه 40-55]
-
شرکت خانوادگی
چگونگی تغییر از شرکت خانوادگی به شرکت کوچک و متوسط [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 26-34]
-
شرکت کوچک و متوسط
چگونگی تغییر از شرکت خانوادگی به شرکت کوچک و متوسط [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 26-34]
-
شرکت هواپیمایی ماهان
تاثیر فعالیتهای بازاریابی رسانههای اجتماعی بر ارزش وپژه برند و پاسخ مشتری در صنعت خطوط هوایی [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 1-10]
-
شعار تبلیغاتی
رابطه ابعاد ساختاری و محتوایی شعار تبلیغاتی تلویزیونی با رفتار خرید مشتریان (مطالعه موردی: بانکهای ملت، پارسیان، ملی، انصار) [دوره 1، شماره 3، 1399، صفحه 56-64]
ص
-
صادرات محصولات کشاورزی استان مازندران
شناسایی و الویت بندی موانع صادرات محصولات کشاورزی استان مازندران با رویکرد ترکیبی [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 64-72]
ع
-
عدم تمرکز
مروری برتاریخچه ی بلاک چین و رمزارز ها درتجارت الکترونیک [دوره 1، شماره 3، 1399، صفحه 65-79]
-
عملکرد توسعه محصول جدید
رابطه قابلیتهای بازاریابی، انطباق سازمانی و عملکرد توسعه محصول جدید [دوره 1، شماره 3، 1399، صفحه 20-39]
-
عملکرد دانشگاه
تاثیر عملکرد دانشگاه بر وفاداری به برند دانشگاه با نقش متغیرهای میانجی نگرش به دانشگاه و دانشکده (مورد مطالعه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی تهران شمال) [دوره 1، شماره 4، 1399، صفحه 1-9]
-
عملکرد سازمانی
بررسی تأثیر سرمایه فکری بر عملکرد سازمانهای خدماتی (مطالعه موردی: اداره پست استان مازندران) [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 11-25]
-
عملکرد سازمانی
بررسی وضعیت انواع نوآوری سازمانی در شرکتهای ساختمانی و تعیین تأثیر آن بر عملکرد [دوره 1، شماره 4، 1399، صفحه 10-23]
-
عملکرد شغلی کارکنان
تأثیر شبکههای اجتماعی بر عملکرد کارکنان شرکت ایران خودرو [دوره 1، شماره 2، 1399، صفحه 46-57]
-
عملکرد فردی کارکنان
بررسی تاثیر مولفه های سازمان یادگیرنده بر رضایت شغلی و عملکرد فردی کارکنان در سازمان راه و شهرسازی استان مازندران [دوره 1، شماره 4، 1399، صفحه 35-48]
-
عملکرد نوآورانه
بررسی وضعیت انواع نوآوری سازمانی در شرکتهای ساختمانی و تعیین تأثیر آن بر عملکرد [دوره 1، شماره 4، 1399، صفحه 10-23]
ف
-
فرآیند تحلیل سلسه مراتبی فازی
شناسایی و الویت بندی موانع صادرات محصولات کشاورزی استان مازندران با رویکرد ترکیبی [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 64-72]
-
فرهنگ سازمانی
چگونگی تغییر از شرکت خانوادگی به شرکت کوچک و متوسط [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 26-34]
-
فروشگاههای زنجیرهای افق کوروش
بررسی تأثیر بازاریابی رابطهمند بر حقشناسی مشتری و وفاداری مشتریان در فروشگاههای زنجیرهای افق کوروش استان مازندران [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 47-63]
-
فعالیتهای بازاریابی رسانه های اجتماعی
تاثیر فعالیتهای بازاریابی رسانههای اجتماعی بر ارزش وپژه برند و پاسخ مشتری در صنعت خطوط هوایی [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 1-10]
-
فناوری
مروری بر ماهیت وب3.0و تاثیر آن بر روی بازارهای جهانی [دوره 1، شماره 4، 1399، صفحه 24-34]
-
فناوری اطلاعات
بررسی تاثیر فناوری اطلاعات بر هوش تجاری مدیران در بانک صادرات [دوره 1، شماره 2، 1399، صفحه 14-22]
ق
-
قابلیتهای بازاریابی
رابطه قابلیتهای بازاریابی، انطباق سازمانی و عملکرد توسعه محصول جدید [دوره 1، شماره 3، 1399، صفحه 20-39]
-
قابلیتهای شخصی
بررسی تاثیر مولفه های سازمان یادگیرنده بر رضایت شغلی و عملکرد فردی کارکنان در سازمان راه و شهرسازی استان مازندران [دوره 1، شماره 4، 1399، صفحه 35-48]
-
قدردانی مشتری
بررسی تأثیر سرمایهگذاریهای بازاریابی رابطهمند بر قدردانی مشتری و وفاداری رفتاری (مطالعه موردی: بیمه آرمان) [دوره 1، شماره 3، 1399، صفحه 40-55]
ک
-
کارکنان بخش فروش شرکت کاله
بررسی تأثیر کیفیت زندگی کارکنان بر مدیریت ارتباط با مشتری در کارکنان بخش فروش شرکت کاله [دوره 1، شماره 2، 1399، صفحه 33-45]
-
کارکنان شهرداری
بررسی رابطه مدیریت منابع انسانی اثربخش باکیفیت زندگی کاری [دوره 1، شماره 2، 1399، صفحه 58-65]
-
کیفیت دسترسی به اطلاعات
بررسی تاثیر فناوری اطلاعات بر هوش تجاری مدیران در بانک صادرات [دوره 1، شماره 2، 1399، صفحه 14-22]
-
کیفیت زندگی کاری
بررسی تأثیر کیفیت زندگی کارکنان بر مدیریت ارتباط با مشتری در کارکنان بخش فروش شرکت کاله [دوره 1، شماره 2، 1399، صفحه 33-45]
-
کیفیت زندگی کاری
بررسی رابطه مدیریت منابع انسانی اثربخش باکیفیت زندگی کاری [دوره 1، شماره 2، 1399، صفحه 58-65]
-
کیفیت محتوای اطلاعاتی
بررسی تاثیر فناوری اطلاعات بر هوش تجاری مدیران در بانک صادرات [دوره 1، شماره 2، 1399، صفحه 14-22]
گ
-
گرایشات کارآفرینانه
تأثیر گرایشات کارآفرینانه، بازار و مدیریت دانش بر تولید پاک و مزیت رقابتی پایدار [دوره 1، شماره 3، 1399، صفحه 1-19]
م
-
متاورس
بررسی فرصت ها و چالش های بازار توکن های غیرقابل تعویض و جایگاه آن در روابط تجاری [دوره 1، شماره 4، 1399، صفحه 57-72]
-
مدل خِرد
بررسی امکان رهبری سازمانی بر مبنای خِرد سازمانی [دوره 1، شماره 3، 1399، صفحه 80-89]
-
مدلهای ذهنی
بررسی تاثیر مولفه های سازمان یادگیرنده بر رضایت شغلی و عملکرد فردی کارکنان در سازمان راه و شهرسازی استان مازندران [دوره 1، شماره 4، 1399، صفحه 35-48]
-
مدیریت ارتباط با مشتری
بررسی تأثیر کیفیت زندگی کارکنان بر مدیریت ارتباط با مشتری در کارکنان بخش فروش شرکت کاله [دوره 1، شماره 2، 1399، صفحه 33-45]
-
مدیریت ارتباط با مشتری ((CRM
ارزیابی اثربخشی مدیریت ارتباط با مشتری در واحدهای تولیدی صنعتی تحت پوشش سازمان صنعت معدن و تجارت استان گلستان [دوره 1، شماره 2، 1399، صفحه 1-13]
-
مدیریت دانش
تأثیر گرایشات کارآفرینانه، بازار و مدیریت دانش بر تولید پاک و مزیت رقابتی پایدار [دوره 1، شماره 3، 1399، صفحه 1-19]
-
مدیریت دانش
بررسی راهبردهای مدیریت دانش در سازمان های ایرانی با تاکید بر نقش رهبران سازمانی [دوره 1، شماره 4، 1399، صفحه 49-56]
-
مدیریت منابع انسانی اثربخش
بررسی رابطه مدیریت منابع انسانی اثربخش باکیفیت زندگی کاری [دوره 1، شماره 2، 1399، صفحه 58-65]
-
مزیت رقابتی پایدار
تأثیر گرایشات کارآفرینانه، بازار و مدیریت دانش بر تولید پاک و مزیت رقابتی پایدار [دوره 1، شماره 3، 1399، صفحه 1-19]
-
مسئولیت اجتماعی شرکت
تاثیر مسئولیت اجتماعی شرکت و اخلاق تجارت بر نگرش برند (مورد مطالعه: مشتریان شرکت بیمه آسیا) [دوره 1، شماره 2، 1399، صفحه 23-32]
-
موانع صادرات
شناسایی و الویت بندی موانع صادرات محصولات کشاورزی استان مازندران با رویکرد ترکیبی [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 64-72]
ن
-
نقشه عملیاتی شرکت
چگونگی تغییر از شرکت خانوادگی به شرکت کوچک و متوسط [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 26-34]
-
نگرش برند
تاثیر مسئولیت اجتماعی شرکت و اخلاق تجارت بر نگرش برند (مورد مطالعه: مشتریان شرکت بیمه آسیا) [دوره 1، شماره 2، 1399، صفحه 23-32]
-
نگرش به برند
تاثیر عملکرد دانشگاه بر وفاداری به برند دانشگاه با نقش متغیرهای میانجی نگرش به دانشگاه و دانشکده (مورد مطالعه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی تهران شمال) [دوره 1، شماره 4، 1399، صفحه 1-9]
-
نوآوری
بررسی وضعیت انواع نوآوری سازمانی در شرکتهای ساختمانی و تعیین تأثیر آن بر عملکرد [دوره 1، شماره 4، 1399، صفحه 10-23]
-
نوآوری سازمانی
تاثیر بازاریابی داخلی بر نوآوری سازمانی؛ نقش میانجی خودکارآمدی کارکنان در دوایر سازمان تامین اجتماعی استان مازندران [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 35-46]
-
نوآوری سازمانی
بررسی وضعیت انواع نوآوری سازمانی در شرکتهای ساختمانی و تعیین تأثیر آن بر عملکرد [دوره 1، شماره 4، 1399، صفحه 10-23]
-
نوآوری سازمانی مدیریتی
بررسی وضعیت انواع نوآوری سازمانی در شرکتهای ساختمانی و تعیین تأثیر آن بر عملکرد [دوره 1، شماره 4، 1399، صفحه 10-23]
-
نوآوری سبز
بررسی وضعیت انواع نوآوری سازمانی در شرکتهای ساختمانی و تعیین تأثیر آن بر عملکرد [دوره 1، شماره 4، 1399، صفحه 10-23]
و
-
واحدهای تولیدی صنعتی
ارزیابی اثربخشی مدیریت ارتباط با مشتری در واحدهای تولیدی صنعتی تحت پوشش سازمان صنعت معدن و تجارت استان گلستان [دوره 1، شماره 2، 1399، صفحه 1-13]
-
وب 2.0
مروری بر ماهیت وب3.0و تاثیر آن بر روی بازارهای جهانی [دوره 1، شماره 4، 1399، صفحه 24-34]
-
وب3.0
مروری بر ماهیت وب3.0و تاثیر آن بر روی بازارهای جهانی [دوره 1، شماره 4، 1399، صفحه 24-34]
-
وب معنایی
مروری بر ماهیت وب3.0و تاثیر آن بر روی بازارهای جهانی [دوره 1، شماره 4، 1399، صفحه 24-34]
-
وفاداری به برند
تاثیر عملکرد دانشگاه بر وفاداری به برند دانشگاه با نقش متغیرهای میانجی نگرش به دانشگاه و دانشکده (مورد مطالعه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی تهران شمال) [دوره 1، شماره 4، 1399، صفحه 1-9]
-
وفاداری رفتاری
بررسی تأثیر سرمایهگذاریهای بازاریابی رابطهمند بر قدردانی مشتری و وفاداری رفتاری (مطالعه موردی: بیمه آرمان) [دوره 1، شماره 3، 1399، صفحه 40-55]
-
وفاداری رفتاری مشتری
بررسی تأثیر بازاریابی رابطهمند بر حقشناسی مشتری و وفاداری مشتریان در فروشگاههای زنجیرهای افق کوروش استان مازندران [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 47-63]
-
وفاداری مشتریان
تاثیر فعالیتهای بازاریابی رسانههای اجتماعی بر ارزش وپژه برند و پاسخ مشتری در صنعت خطوط هوایی [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 1-10]
ه
-
هوش تجاری
بررسی تاثیر فناوری اطلاعات بر هوش تجاری مدیران در بانک صادرات [دوره 1، شماره 2، 1399، صفحه 14-22]
ی
-
یادگیری جمعی
بررسی تاثیر مولفه های سازمان یادگیرنده بر رضایت شغلی و عملکرد فردی کارکنان در سازمان راه و شهرسازی استان مازندران [دوره 1، شماره 4، 1399، صفحه 35-48]
-
یکپارچگی داده ها
بررسی تاثیر فناوری اطلاعات بر هوش تجاری مدیران در بانک صادرات [دوره 1، شماره 2، 1399، صفحه 14-22]
-
یکپارچگی میان عملکردی
رابطه قابلیتهای بازاریابی، انطباق سازمانی و عملکرد توسعه محصول جدید [دوره 1، شماره 3، 1399، صفحه 20-39]